پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 348813
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
قران

حوزه/ مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه استان اصفهان از برگزاری مسابقات تفسیر قرآن طلاب، روحانیون و خانواده های آنان، در روز 17 اردیبهشت ماه خبر داد.

حجت الاسلام سید ایمان مصلحی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات قران طلاب و روحانیون استان اصفهان و چهارمین دوره مسابقات قرآنی خانواده های حوزویان، اظهار داشت: این مسابقات بهمن سال گذشته برگزار شد و مرحله تفسیر آن نیز پنجشنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح، در مدرسه حضرت ولیعصر(عج) واقع در خیایبان صاحب الزمان(عج) و حوزه امتحانی شهرستان داران برگزار می شود.

مسئول قرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان مسابقه تفسیر قران کریم بیش از 430 نفر هستند که بیش از 170 نفر از آنها همسران و دختران طلاب می باشند

وی با اشاره به این که امتحان برادران طلبه در دو مقطع برگزار می شود، افزود: امتحان برادران در سطح یک پایه های یک تا 6 از سوره فرقان (تفسیر نمونه) و طلاب پایه 7 به بالا سوره مبارکه یوسف (تفسیرالمیزان) گرفته می شود.

حجت الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد: سال گذشته خواهران در مسابقات تفسیر قرآن شرکت نداشتند، اما در سال جاری آنان نیز می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha