پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسن قاسمی

مأموریت اصلی طلبه پرورش روح و جانش بوده و موظف است با فراگیری قرآن و معارف اهل بیت(ع) آن را در وجود خود متعین نموده و به قرآن عینی برای هدایت مردم تبدیل بشود، همچنان که تمام قرآن در پیامبر(ص) متبلور بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، حجت الاسلام  قاسمی، در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران که همزمان با سالروز میلاد پیشوای نهم و با حضور شخصیت ها و مدیران حوزوی، در مدرسه ثامنیه، برگزار شد، با ارائه گزارشی از دوره تصدی مدیریت این حوزه، گفت: در طول این مدت همواره تلاش بر این بود تا خدمتی بی منت را برای طلاب و اساتید این حوزه داشته باشیم و تمام توان خود را در جهت ارتقاء و اعتلای عزت حوزه علمیه به کار ببندیم.

مدیر سابق حوزه علمیه امام رضا(ع)،  با تاکید بر اینکه شغل اصلی ما طلبه ها اصلاح و تزکیه نفس است، افزود: به هر مقداری که در مسیر تهذیب نفس کوتاهی کنیم، چندین برابر متضرر خواهیم شد.

وی ادامه داد:  مأموریت اصلی طلبه پرورش روح جان بشر بوده و موظف است با فراگیری قرآن و معارف اهل بیت(ع) آن را در وجود خود متعین نموده و به قرآن عینی برای هدایت مردم تبدیل شود، همچنان که تمام قرآن در پیامبر(ص) متبلور بود.

حجت الاسلام قاسمی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید حوزه علمیه امام رضا(ع)، گفت: حجت الاسلام  حسینی نیشابوری از دوستان قدیمی بنده بوده و از همان اوائل طلبگی همواره جزء طلاب خوب، وارسته، عالم و خوش فکر بودند و إن شاءالله به یاری طلاب و اساتید در انجام رسالت سنگینی که از امروز عهده دار آن شده اند؛ موفق و سربلند باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha