پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نکونام نقدی

حوزه/ امام جمعه شهرکرد گفت: به فرض اینکه با این مذاکرات قسمت‌هایی از تحریم هم برداشته شود ما همچنان با فشارهای همه جانبه دشمن مواجه خواهیم بود بنابراین تنها راه رهایی از این فشارها روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد،حجت الاسلام و المسلمین نکونام امروز در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد صورت گرفت با اشاره به حضور درخشان و ارزشمند بسیج در عرصه های مختلف جامعه اظهارکرد:  به لطف الهی بسیج در انسجام بخشی به آحاد جامعه به ویژه بین نیروهای ارزشی درخشنده ونقش آفرین بوده است.

امام جمعه شهرکردنقش بسیج را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و گفت: بسیج به هر میزان که در مسئله اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند می تواند در عملیاتی کردن فرامین رهبری و یاری رساندن به دولت برای حاکمیت بخشیدن به این امر مهم نقش آفرین و تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فضای عمومی امروز جامعه برای حاکم نمودن اقتصاد مقاومتی را مطلوب و مناسب دانست و تصریح کرد: خوشبختانه دولتمردان نیز در اظهاراتشان اقبال مناسبی برای تحقق این سیاست ها نشان داده اند که امیداوریسم در عرصه عمل این مهم دیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین  نکونام اظهارکرد:  امید است با همدلی و همزبانی ، کمک گرفتن از ظرفیت ها و نیروهای بسیجی و حمایت از تولیدگران عرصه به صورت همه جانبه برای تحقق سیاست های اقتصادی به خوبی فراهم شود و ما شاهد بالندگی و شکوفایی و رونق اقتصاد در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان  با تاکید بر اینکه با دلخوش کردن به بیگانه نیز تحریم ها به طور کامل برداشته نخواهد شد افزود: به فرض اینکه با این مذاکرات نیز قسمت‌هایی از تحریم هم برداشته شود ما همچنان با فشارهای همه جانبه دشمن مواجه خواهیم بود بنابراین تنها راه رهایی از این فشارها روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

سردار نقدی هم ضمن تاکید بر حضور نیروهای بسیجی در عرصه های تولید به ویژه در عرصه کشاورزی ،دامپروری و پرورش آبزیان و شیلات، تاکید کرد:به لطف الهی  به زودی در عرصه های صنعتی هم ورود مناسبی خواهیم داشت تا بتوانیم با کمک دولتمردان به اهداف بلندی که در اقتصاد مقاومتی مطرح است و مدنظر مقام معظم رهبری است برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha