چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اعمال است که در هیچ زمانی تعطیل نمی شود؛ ولی متأسفانه مردم به راحتی از کنار هر منکر در جامعه و کوچه و خیابان می گذرند و اعتنایی به زشتیهای که اتفاق می افتد ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له امروز  در دیدار با قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء در قم با اشاره به بیانات رهبر معظم  انقلاب بر شعار«ما می توانیم» در عرصه سازندگی  اظهارداشتند: یکی از مصادیق این شعار کیفیت کالا است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی  اظهار داشتند: برای تحقق  شعار لازم است به کیفیت کالا تولیدات توجه شود، اگر پروژه  آغاز می شود در کنار دانش، ویژگی مهم کیفیت آن است.

استاد خارج فقه حوزه افزود: اگر کیفیت کالا ارتقاء بیابد، اعتماد هم  افزایش می یابد و آن وقت کالای ایرانی قابلیت  عرضه جهانی را خواهد داشت و همه هم در خرید آن استقبال خواهند کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در کنار کیفیت کالا،  باید بین کارفرمایان رقابت سالم هم باشد. رقابت سالم هم در  کیفیت کالا تأثیر زیادی دارد.

معظم له  در ادامه خاطر نشان ساخت: قرار گاه خاتم از جمله قرار گاهی است که در دوران جنگ  حضوری فعال داشته و امروز هم در عرصه دیگر در حمایت از دولت و برای خدمت رسانی به کشور وارد میدان دیگری از خدمت رسانی شده است.

استاد خارج فقه افزودند: امروز این قرارگاه در شهر کریمۀ اهل بیت(ع) در حال انجام  ساخت پروژعظیم مترو است؛  قم از  این لحاظ که ام القراء جهان اسلام است نیازمندبه توجه بیشتر از لحاظ احداث پروژه های عمرانی است تا با پیشرفت این شهر مردم بیشتری جذب شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: هر انسانی در هر لباس و در هرموقعیتی قرار دارد آنچه مهم است، عمل به  دستورات الهی است، دستورات  الهی در هیچ زمانی تعطیل بردار نیست.

ایشان ادامه دادند: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اعمال است که در هیچ زمانی تعطیل نمی شود؛ ولی متأسفانه مردم به راحتی از کنار هر منکر در جامعه و کوچه و خیابان می گذرند و اعتنایی به زشتیهای که اتفاق می افتد ندارند.

 انتهای پیام:40/313

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha