جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با حمایت از جوانان مستعد و علاقه مند به عرصه های فرهنگی می توان اثرگذاری موضوعات دینی را در جوانان تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از بلاغ،حجت الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز در قم اظهارداشت: با تقویت فعالیت های جمعی و اجتماعی می توان حرکت های تبلیغی و دینی را در استان های شمال غربی کشور بیشتر تقویت کرد.

وی با بیان اینکه جوانان مستعد فراوانی در تبریز و شهرهای آذری زبان وجود دارند که با اشتیاق و علاقه فراوان حرکت های فرهنگی ارزشمندی انجام می دهند اذعان داشت: حمایت های مادی و معنوی از این حرکت های ارزشمند باید بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام روستا آزاد با اشاره به برخی چالش های موجود در حوزه فعالیت های فرهنگی اذعان داشت: با حمایت از جوانان مستعد و علاقه مند به این حوزه ها می توان اثرگذاری موضوعات دینی را در جوانان تقویت کرد.

وی همچنین با تاکید بر تشکیل و فعالیت موسسات و گروه های تبلیغی و فرهنگی در استان با محوریت روحانیت و با استفاده از ظرفیت جوانان پرشور و مومن و متعهد استان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از گروه های تبلیغی و فرهنگی حمایت می کند.

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز نیز  گزارشی از فعالیت های این رسانه دیجیتال در استان های آذری زبان بیان کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha