پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 349127
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
حجت الاسلام علی گوهری- مدیر حوزه مهران

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مهران، از حضور فعال طلاب این شهرستان در مراسم اعتکاف خبرداد.

حجت الاسلام علی گوهری، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان مهران اظهارداشت:  اعتکاف یکی از برنامه های مورد تاکید بزرگان  بوده و  در این زمینه  در شهرستان مهران هم برنامه ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته در این شهرستان تنها مراسم اعتکاف برای خواهران برگزار می گردید، اما  امسال به پیشنهاد امام جمعه شهرستان و  با حضور طلاب حوزه علیه برادران ، این برنامه برای آقایان نیز در نظر گرفته شد.

این استاد حوزه مهران، تصریح کرد: پس از ثبت نام های اولیه  مراسم اعتکاف در مسجد امام حسین(ع) شهرستان مهران با حضور طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) آغاز گردید که حضور طلاب عامل بسیار مهمی برای شرکت اقشار دیگر در مراسم اعتکاف گردید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مهران، گفت: طلاب با شرکت در این مراسم علاوه بر اقامه نماز جماعت، به سئوالات  شرعی و شبهات مردم پاسخ می دهند .

وی،  برپایی مناجات حضرت امیر(ع)، زیارت آل یاسین، قرائت سوره یس و  ختم قرآن کریم را از جمله دیگر برنامه های طلاب در  این ایام عنوان کرد.

حجت الاسلام گوهری ،بیان داشت:  اساتید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) هم برای تشویق طلاب در جهت  رسالت تبلیغی خود در این مراسم  معنوی حضور می یابند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران قریب به 4 سال است که راه اندازی شده  و  هم اکنون بالغ بر 60 طلبه  در 4پایه دراین مدرسه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha