چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 349200
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
حسناتی نجف‌آباد

حوزه/ امام جمعه نجف آباد با اشاره به شاگرد پروری اساتید حوزه، گفت: استاد باید با فعالیت های تربیتی، شاگرد را از درون متحول کند و زمینه رشد و شکوفایی علمی و اخلاقی او را فراهم سازد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی  در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با گرامیداشت هفته معلم، اظهارکرد: اساتید از جایگاه والایی در حوزه برخوردارند و از آنجایی که همه کائنات برای انسان تلاش می کنند همه باید در خدمت استاد باشند.

امام جمعه نجف آباد افزود: احترام و تکریم استاد به گونه ای است که حضرت علی (ع) در فرمایشی، تکریم عالم و استاد را تکریم پروردگار می دانند.

وی با اشاره به شاگرد پروری اساتید حوزه، گفت: استاد باید با فعالیت های تربیتی، شاگرد را از درون متحول کند و زمینه رشد و شکوفایی علمی و اخلاقی او را فراهم سازد.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با بیان این که تربیت یک امر تدریجی است، تصریح کرد: راه و روشی که از شاگرد ازاستاد می آموزد، سبب رشد و شکوفایی او می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    0 0
    ما ندیدیم زایشان رنگ تقوا وصداقت / بس شنیدیم از ایشان وعظ و پندار و نصیحت / پیر میدان دار ما رفت و زعشاق بماندیم / بس ریا دیدیم وآن جامه سالوس عبادت/کی شود پرده بیفتد رح دلدار ببینیم / ازمدرسه شک برهیم وبرویم سوی شهادت /همچو قاسم برهیم ازنفس و جاه و جلالت /چون سلیمانی رویم درقاب قوسین ولایت
  • مهتاب IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 0
    آن،که گم کرده رهست راه مرا کور نمود / او که دنیا زده شد چشمه ی شیرین مرا شور نمود من به امید پریدن به سرایش قدمی بنهادم / او چنان با عملش روز مرا چون شب بی نور نمود