شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 349237
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
مدارس

حوزه / مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل، با اشاره به اعزام مبلغ از سوی این مدرسه گفت: تمامی مدارس پسرانه شهرستان هفتگل در سال تحصیلی گذشته از سوی این مدرسه تحت پوشش تبلیغی قرار گرفتند.

حجت الاسلام محمد حسین خلیلی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره ه اعزام مبلغ به مدارس از سوی حوزه علمیه هفتگل افزود: تمامی مدارس پسرانه شهرستان هفتگل در سال تحصیلی گذشته از سوی مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تحت پوشش تبلیغی قرار گرفتند.

وی، با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ مبلغ در مدارس اظهار داشت: برپایی کلاس های تربیتی، اقامه نماز جماعت و مراسم در مناسبت‌های  مختلف از جمله اقدامات مبلغان در مدارس شهرستان بود.

حجت الاسلام خلیلی، با اشاره به تأثیرات حضور مبلغان در میان دانش‌آموزان اظهار داشت: حضور مبلغان در مدارس سبب شد تا دانش آموزان در مساجد حضوری فعال تر داشته و حلقه‌های صالحین نیز با حضور آنان تشکیل شود.

وی در ادامه بیان داشت: حضور مبلغان دینی در مدارس افزون بر تقویت اعتقادات دانش آموزان می‌تواند به مقابله با هجمه‌های دشمنان در میان جوانان و نوجوانان بپردازد.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل، به برپایی حلقه های صالحین در مساجد با سرگروهی طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: سرگروهی این حلقه ها نیز به عهده طلاب است و در این حلقه‌ها به مسائلی نظیر آموزش قرآن و پاسخ به شبهات پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به برگزاری جلسات درس اخلاق در این مدرسه علمیه اظهار داشت: این جلسات با حضور اساتید اخلاق برجسته و طلاب محصل مدرسه علمیه به صورت مستمر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha