سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: کسانی که به دروغ خود را خادم حرمین شریفین عنوان می کنند، جانیان بزرگی هستند که مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشانده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: سران سعودی با تداوم حمله جنایتکارانه خود به یمن و به خصوص عدم اجازه به ارسال کمک های بشردوستانه ایران اسلامی به مردم یمن، بزرگترین خیانت را در حق جهان اسلام مرتکب شده و می شوند.

وی با اشاره به این که عربستان در طول حمله به یمن در رسیدن به اهداف شیطانی خود ناکام بوده است، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در قضایای اخیر نیز بینی حکام ظالم عربستان سعودی به خاک مالیده خواهد شد و رسوایی دیگری در کارنامه آمریکا و رژیم صهیونیستی ثبت می گردد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این مساله دیگر به اثبات رسیده که آل سعود ماموریتی جز تامین امنیت برای اسرائیل در منطقه ندارد و هر جا حرکت آزادی خواهانه ای از سوی مسلمین علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل شکل می گیرد، به عنوان چماقی از طرف استکبار  بر روی سر ملت ها فرود می آید.

وی گفت: انشاالله یمن باتلاق عربستان و زمینه ساز سقوط آل سعود خواهد شد و خداوند متعال مظلومان یمنی را نصرت و عنایت خواهد کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha