جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبدالصادق هردان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز گفت: مدارس علمیه، فقط مکانی هایی برای کسب علم نیستند، بلکه علاوه بر علم آموزی، فضایی برای خودسازی و تهذیب نفس و انس با امام زمان(عج) می باشند.

حجت الاسلام عبدالصادق هردان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که نباید هدف جوانان از ورود به حوزه صرفاً علم آموزی باشد، گفت: جوانان باید دقت کنند که مدارس علمیه، فقط مکانی هایی برای کسب علم نیستند، بلکه علاوه بر علم آموزی، فضایی برای خودسازی و انس با امام زمان(عج) می باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع)، با تأکید بر این که جوانان باید برای خدمت به جامعه، وارد حوزه های علمیه شوند، افزود: اگر جوانان و نوجوانان با این هدف وارد حوزه شوند، به یقین آینده درخشانی در انتظار آنها خواهد بود و خداوند متعال برکات زیادی را نصیب آنان خواهد کرد.

وی ادامه داد: طلبه ای که قصد بیان معارف دینی را دارد، ابتدا باید نیت خویش را خالص کرده و سپس با ترک محرمات و مکروهات، به نشر معارف الهی بپردازد، در غیر این صورت، تبلیغ او آثار مطلوبی به همراه نخواهد داشت.

حجت الاسلام هردان در پایان خطاب به طلاب گفت: علم آموزی، تهذیب نفس و خدمت به جامعه، سبب رشد و ارتقاء بنیه معنوی و رسیدن به کمالات می شود و چه فضیلتی بالاتر از سربازی امام زمان(عج) که با تبلیغ دین می توان آن را به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha