چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
احمد فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم از تشکیل سه کمیسیون تخصصی برای استفاده از نظرات اساتید حوزه علمیه قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام  والمسلمین احمد فرخ فال امروز در اجلاسیه  اساتید مدارس حوزه علمیه استان قم که در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با خیر مقدم به مدعوین و  اساتید حاضر در نشست با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاسیه اظهارداشت: شش سال نخست طلبگی بنیان زندگی آنان را تشکیل می دهد و اساتید مدارس زحمت تعلیم و تربیت طلاب را در این مدت  بر دوش می کشند؛ بنابر این نقش آنان در تربیت طلاب بسیار حائز اهمیت است.

مدیر حوزه علمیه استان قم  با اشاره به اهداف برگزاری اجلاسیه‌های اساتید گفت: این گونه جلسات برای تقدیر از  زحمات خالصانه و تلاش های وافر و خستگی ناپذیر اساتید است؛ باید به خدمات ارزشمند آنان ارج نهاد.

وی از تشکیل کمیسیون های تخصصی در حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: برای این که بتوانیم از نظرات اساتید در عرصه‌های مختلف؛ آموزش، پژوهش، تهذیب و تربیت  استفاده کنیم، تاکنون سه  کمیسیون  در حوزه علمیه قم آغاز به فعالیت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین  فرخ فال با بیان این که اعضای  کمیسیون های سه گانه متشکل از اساتید برجسته حوزه علمیه است، ادامه داد: اعضای این کمیسیون ها  در راستای اجرایی شدن برنامه های هدفمندآموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تهذیبی تلاش خواهند کرد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین  با بیان این که با کمک اساتید گام های بزرگی در پیشرفت حوزه علمیه بر می داریم  اظهارداشت: اعضای ستاد برنامه ریزی اجلاس اساتید نیز  متشکل از معاونت های حوزه  و مسئولان استانی حوزه علمیه قم می‌باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قم به فراهم شدن تسهیلاتی برای اساتید خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در پرداخت حق الزحمة اساتید تأخیر نشود و امیدواریم که مشکلات گذشته نیز جبران گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha