جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام بهرام

حوزه/مسئول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان، گفت: سران این رژیم ظالم؛ عناصر سر سپرده یهودیان اند و حمله به یمن زمینه ای برای آزادی سرزمین وحی الهی از دست این ستمگران خواهد بود.

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که عربستان از دیرباز عامل اصلی عقب ماندگی و عدم توسعه در یمن بوده است، گفت: مردم یمن پس از روی کار آمدن حوثی ها به ظلم هایی که در گذشته در حقشان شده بود آگاه شدند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان با اشاره به اقبال مردم یمن از حوثی ها تصریح کرد: پیشینه اختلافات سیاسی میان یمن و عربستان فرصت حمایت از آل سعود را به غرب داده است.

وی با بیان این که تسلط حوثی ها بر باب المندب برای غرب غیر قابل تحمل است، گفت: باب المندب نقطه ای استراتژیک است و از لحاظ اقتصادی و امنیتی برای نظام سلطه به ویژه اسرائیل غاصب حیاتی و اثر گذار است.

حجت الاسلام بهرام، حمله به یمن را جنگی عقده ای و نیابتی از جانب نظام سلطه و رژیم جعلی اسرائیل برشمرد و افزود: چهره واقعی و خائن الحرمین بودن آل سعود از سال ها قبل بر همگان آشکار شد.

 وی با بیان این که کودک کشی و کشتار مردم بی دفاع چهره خبیث  آل سعود را آشکارتر کرد، گفت: آل سعود با پرچم اسلام بدترین جنایت های انسانی در طول تاریخ را انجام داده است.

حجت الاسلام بهرام سران آل سعود را حاکمان پول پرست و منفعت طلب خواند و گفت: آل سعود هرگز در برابر مظلومیت مسلمانان فلسطین و غزه واکنشی نشان نداد و از مستکبران نیز حمایت کرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان، آل سعود را عبری های عرب تبار برشمرد و افزود: سران این رژیم ظالم؛ عناصر سر سپرده یهودیان اند و حمله به یمن انشاء الله زمینه ای برای آزادی سرزمین وحی الهی از دست این ستمگران خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha