جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتابخانه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد از تحصیل 90 طلبه و وجود بیش از 2 هزار جلد کتاب ارزشمند در کتابخانه این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام محمد سوری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت : مدرسه علمیه رضویه خرم آباد در سال 1390 با هدف تربیت مبلغان دینی، توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان راه اندازی و فعالیت خود را آغازکرد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد ادامه داد: هم اکنون قریب به 90 طلبه در پایه های یک تا چهار، با نظارت 5 استاد تمام وقت و پاره وقت، در این مدرسه مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند.

وی توجه به مسائل تهذیبی را از اولویت های مدرسه رضویه ذکر کرد و افزود: تهذیب مقدمه تعلیم است و به منزله بالی برای پرواز هر طلبه محسوب می شود، لذا اهمیت فراوان تهذیب و اخلاق بر کسی پوشیده نیست، براین اساس در کنار برنامه های تهذیبی، چهارشنبه هر هفته درس اخلاق عمومی برگزار می شود.

حجت الاسلام سوری به اجرای برنامه های اردویی اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال 60 نفر از طلاب و خانواده های آنان، به اردوی فرهنگی- زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، برگزاری دوره فن بیان و خطابه را از دیگر برنامه های این مدرسه اعلام کرد و ادامه داد: بیش از 2 هزار جلد کتاب در کتابخانه مدرسه موجود است و طلاب می توانند برای پیشبرد امور تحصیلی، پژوهشی و فرهنگی خود از این منابع استفاده کنند.

وی با احداث ساختمان جدید مدرسه رضویه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: کار احداث ساختمان جدید مدرسه با مساحت 10 هزار متر مربع در 5 طبقه رو به اتمام است و ظرف یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha