جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یزبک

حوزه/ رئیس هیئت شرعی حزب الله گفت: فرمان عملیات عربستان موسوم به "عاصفة الحزم" از مکه و جده صادر نشده بلکه دستور ان به طور مستقیم از واشنگتن صاد شده و مسؤولان عربستان هم می گویند تن به آتش بس نمی دهند مگر با بازگشت جان کری به منطقه و این به این معنا است که آمریکا در این زمینه تصمیم گیرنده است.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در مراسم یادبودی در منطقه "شعت" و در حضور امیل رحمة از نمایندگان مجلس و بکر الرفاعی مفتی این منطقه و جمعی از علما و فعالان محلی و اجتماعی خواستار رعایت انصاف با شهروندان لبنان و احیاء نهادها و مؤسسات دولتی و تلاش برای انتخاب هرچه زودتر رئیس جمهوری شد که بتواند کشور را حفظ کند و خطرها را از لبنان دور سازد.

وی افزود: مقاومت آن گونه که برخی ادعا می کنند هرگز دشمن صهیونیستی را فراموش نکرده و نمی کند و کسانی که چنین نسبتی به حزب الله می دهند به دنبال تهمت زدن به حزب الله در راستای اختلاف افکنی مورد نظر آمریکا و اسرائیل هستند.

رئیس هیئت شرعی حزب الله گفت: فلسطین همیشه در صدر اولویت های ما خواهد بود و ما هر کسی را که مانع پیگیری جهاد در کنار مردم فلسطین باشد از بین می بریم و روزی فرا خواهد رسید که فلسطین را آزاد خواهیم کرد.

وی بار دیگر یادآور شد که فرمان عملیات عربستان موسوم به "عاصفة الحزم" از مکه و جده صادر نشده بلکه دستور ان به طور مستقیم از واشنگتن صاد شده و مسؤولان عربستان هم می گویند تن به آتش بس نمی دهند مگر با بازگشت جان کری به منطقه و این به این معنا است که آمریکا در این زمینه تصمیم گیرنده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha