پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام ملکی گلستان

حوزه/حکومت فاسد و ظالم آل سعود در آخرین لحظه های عمر سیاسی خود دست به اقدامات جنون آمیزی می زند که کاملا از روی بی عقلی بوده و نشانه قدرت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی ، در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها ی خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اعلام دولت عربستان برای اعدام شیح النمر در روز 24 اردیبهشت، اظهارداشت: این حرکات بی خردانه آل سعود بسیار  شبیه  دست و پا زدن  آخرین حکام بنی امیه است که آنها هم کاملا بی خردانه اقدامات نسنجیده ای انجام می دادند.

مدیر حوزه علمیه گلستان، ادامه داد: البته  این امر تنها اختصاص به آل سعود ندارد، بلکه هرحکومت فاسد و ظالمی در آخرین لحظه های خود عمر سیاسی خود دست به اقدامات جنون آمیزی می زند که کاملا از روی بی عقلی  بوده و نشانه قدرت نیست.

وی گفت: البته  این اقدامات نشانه وعده الهی است که بالاخره حکومت ستمگران در مقابل مظلومان ومستضعفان شکست خورده و سقوط خواهد کرد.

این استاد حوزه بیان داشت: با نگاهی به اقدمات امروز آل سعود شاهد هستیم که این وعده الهی در حال تحقق بوده و این رفتارهای غیر منطقی و عقلانی قطعا نشانه مرگ زود رس آل سعوداست.

به گفته وی ، اقدامات جنون آمیز آل سعود را می توان در حمله وحشیانه به یمن مشاهده کرد، چرا که این اقدام نفعی برای آل سعود ندارد و حتی بزرگان اهل سنت هم این اقدام را محکوم می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی معتقد است: اقدامات امروز آل سعود قطعا جواب معکوس داده سران عربستان را در مسیر سقوط قرار داده است.

وی تصریح کرد: امروز باید همه جهان اسلام اعم از دولت ها  و امت ها برای جلوگیری از اختلاف در بدنه اسلام، در برابر این اقدام نابخردانه آل سعود به پا خیزندو در این زمینه وظیفه دستگاه دیپلماسی کشور ما بسیار سنگین تر است.

مدیر حوزه گلستان، در پایان خاطرنشان کرد: البته دولت عربستان بداند که اگر هم شیخ نمر را اعدام کند، به موفقیت خاصی دست نیافته، بلکه  این عالم به دیگر شهدا پیوسته و قطعا با بیداری مردم ، سقوط آل سعود را تسریع خواهد بخشید.

انتهای پیام 313/18

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha