جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اسلام و انقلاب امانتی است که به دست ما رسیده از این رو در شرائط کنونی حفظ آن از بالاترین ارزشها و خدمت ها است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، معظم له امروز در دیدار با برخی از کارکنان دولت بر ضرورت حفظ نظام، انقلاب و ارزش های اسلام در جامعه تأکید کردند  و آن را از ضروری ترین کارها برشمردند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: صدق در امانت، گفتار و عمل و شک و تردید نداشتن از جمله نشانه انسان های مؤمن است و در حقیقت انسان مؤمن را از این طریق می شناسند.

 ایشان ادامه دادند:  بعضی از انسانها اگر چه دارای بعضی از نشانه ها، مانند صدق در گفتار اند، ولی شک و دو دلی و اعتقاد نداشتن یکی از بدترین آسیب ها ی آنان بوده که در دوران انقلاب و بعد از انقلاب  در درون بعضی ها وجود داشت.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: برخی ها  در اطراف امام خمینی(ره) بودند؛ ولی  متأسفانه به اهداف و آرمان های امام اعتقادی نداشتند و شک و دو دلی در فتار و عمل آنها در همراهی با امام نمایان بود.

 استاد درس خارج فقه افزود: این شک و تردید و اعتقاد نداشتن، موجب شد راه خود را از آرمان و اهداف انقلاب جدا کنند و بعدها همین دسته گرفتار توطئه و نقشه دشمن شدند و با انقلاب به مقابله برخاستند.

 ایشان خاطر نشان ساختند: انسان باید در کنار  صدق در گفتار و امانت اعتقاد به ولایت  ارکان انقلاب و اسلام ناب داشته باشد تا بتواند به سلامت مانند همه شهداء از این مسیر عبور کند.

 حضرت آیت الله  علوی گرگانی گفتند: اسلام و انقلاب امانتی است که به دست ما رسیده از این رو در شرائط کنونی حفظ آن از بالاترین ارزشها و خدمت ها است.

 معظم له در ادامه  اظهار داشتند:  قرآن کریم بزرگترین و بالاترین منبع فیوضات و درمان هر نوع دردی است و هیچ کتابیمانند آن نیست که آن قدر درمانگر باشد.

 ایشان گفتند: با تکیه بر این کتب آسمانی خود را از هر گونه شک و تردید و گمراهی نجات دهید و با عمل به آن از  گرفتاری در امان بمانید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha