چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی

امام جمعه بیرجند ،گفت: همه ما مدیون شهداء و ایثارگران هستیم لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بایستی از مهمترین وظایف خود و جامعه حوزوی بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه شهرستان بیرجند، در مراسم استقبال از شهدای گمنام در گفتگو  با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بیان کرد:شهدا جانشان را در راه خدا داده و برای حفظ اسلام ملکوتی شدند.

وی با بیان اینکه شهدا هویت، انسانیت و نظام اسلامی را برای آحاد مردم به ارمغان آوردند، بیان داشت: امروز وظیفه ما بخصوص جامعه طلاب و روحانیون این است در قبال فرمایشات ائمه معصومین(ع) و ولی امر جامعه با سعه صدر، آگاهی و بصیرت گام برداریم.

این استاد حوزه،  افزود: امروز دشمنان در جبهه های گوناگون علیه انقلاب فعالیت می کنند که به خاطر جوانان این مرز و بوم همیشه محکوم به شکسته بوده اند.

وی شرط پیروزی را اتحاد مسلمانان دانست و اظهارداشت: همه ما مدیون شهداء و ایثارگران هستیم  لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بایستی از مهمترین وظایف خود بدانیم.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: نظام ما بر پایه اندیشه و تفکر اسلامی بنا نهاده شده و مدیریت و رهبری آن به دست رهبری‌ توانمند، اندیشمند و مدیر و مدبر بوده که تحت تأثیر هیچ قدرتی قرار نمی‌گیرد و با هوشیاری کامل این نظام را راهبری می‌کند.

وی  معتقد است: وفاداری به خون شهدا در عرصه‌های مختلف تضمین‌کننده افتخارات، موفقیت‌ها، پیروزی‌ها و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این استاد حوزه، با  تاکید بر حضور طلاب در همه صحنه ها، خاطر نشان کرد: با حضور پر رنگ طلاب و روحانیت انقلاب فرهنگی بزرگی در ابعاد مختلف جامعه ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha