جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

عضو خبرگا رهبری گفت: آل سعود می خواهد، در راستای سیاست نژاد پرستی و شیعه هراسی جنگ عرب و عجم و شیعه و سنی راه بیاندازد و ما باید مراقب توطئه آمریکایی و صیهونیستی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: حکومت ظالم آل سعود هر چه جلو تر می رود به جهت نادانی و کارهای ابلهانه خود بیشتر در باتلاق فرو می رود.

وی افزود: حکام سعودی از ملت خود نیز هراس دارند به هر جایی چنگ می زنند تا خود را نجات دهند، اما موفق نمی شوند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات وحشیانه آل سعود در یمن و صدور حکم اعدام شیخ نمر گفت: البته از سران بی خرد و ظالم این کشور بعید نیست که بخواهند ناجوانمردانه شیخ نمر را اعدام کنند و بلکه به این وسیله چند روزی بیشتر بر مناصب قدرت باقی بمانند.

وی اضافه کرد: آنها خود نیز می دانند که حتی در بین بسیاری از برادران اهل سنت هیچ جایگاه و محبوبیتی ندارند، ضمن آن که اختلافات درونیشان نیز بیش از هر زمانی بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ادامه داد: متاسفانه سران فعلی آل سعود اهل منطق و گفتار نیستند و به جای عملی کردن اسلام حقیقی بر پایه سیره پیامبر(ص)، با انجام عملیات نظامی و سرکوب گری در داخل و خارج، درصدد قلع و قم مخالفین هستند.

وی افزود: آنها می خواهند، در راستای سیاست نژاد پرستی و شیعه هراسی جنگ عرب و عجم و شیعه و سنی راه بیاندازند و ما باید مراقب توطئه آمریکایی و صیهونیستی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha