سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شمعدونی

حوزه/ پدر خانواده در این سریال شخصیت بی اعتبار و ضعیفی جلوه داده شده که در کنترل و هدایت اعضای خانواده ناتوان است و فقط ژست شعاری به خود می گیرد.

امین بابازاده کارشناس و منتقد حوزوی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به پخش سریال طنز شبکه سه با عنوان شمعدونی گفت: این سریال ساخته سروش صحت گرچه از نظر ساختاری قابل توجه است؛  اما از حیث محتوایی به شدت ضعیف می باشد.

وی افزود: شخصیت های این سریال همگی بی خاصیت و  احمق جلوه داده شده اند و این نشان می دهد که شخصیت پردازی درستی صورت نگرفته است.

این مستند ساز حوزوی خاطر نشان ساخت: سریال مذکور از نظر فیلمنامه کار ضعیفی بوده و حتی از ساختمان پزشکان نیز که محتوای مشکل داری داشت، ضعیف تر است.

وی با اشاره به بدآموزی های این سریال ابراز داشت: پدر خانواده در این سریال شخصیت بی اعتبار و ضعیفی جلوه داده شده که در کنترل و هدایت اعضای خانواده ناتوان است و فقط ژست شعاری به خود می گیرد.

بابا زاده افزود: بچه خردسال این سریال نیز تربیت درستی ندارد و با زبان و بیان نامناسب به تمسخر بزرگترها می پردازند.

این منتقد و صاحب نظر حوزوی همچنین گفت: درست است که سریال طنز اقتضای خاص خود را داشته و تا حدی اغراق در آن طبیعی است؛ اما ساختار و محتوای آن نباید ضعیف و توام با بد آموزی باشد؛ بلکه می بایست چه در شخصیت پردازی و چه در ارائه پیام و محتوا دقت و حساسیت لازم را به خرج داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha