پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/ آل سعود بداند که با شهادت آیت الله نمر چیزی از اقتدار و عظمت شیعه کم نخواهد شد و ده ها شیخ نمر دیگر ظهور خواهند کرد و پرچم تشیع هیچ وقت بر روی زمین نخواهند ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی، پیش از ظهر امروز در تجمع روحانيون و طلاب کرمانشاه، در مدرسه علميه آیت الله العظمی بروجردی(ره)، با اشاره به جنایات و ددمنشی های رژیم آل سعود، اظهار داشت: آل سعود بداند که با شهادت آیت الله نمر چیزی از اقتدار و عظمت شیعه کم نخواهد شد و ده ها شیخ نمر دیگر ظهور خواهند کرد و پرچم تشیع هیچ وقت بر روی زمین نخواهند ماند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: حرکت وقیحانه و حکم خلاف شرع حکام عربستان علیه آیت الله نمر همانند حرکت هارون الرشید ملعون است که برای بقای حکومت نامشروع خویش بیدار گران اسلامی و منادیان عدالت را با اتهامات واهی روانه زندان و به شهادت می رساند.

وی با بیان این که آل سعود ادامه دهنده راه اسرائیل است، عنوان کرد : سعودی ها بدترین خیانت را به اسلام و مسلمین کرده و یقینا با شهادت شیخ نمر در سراشیبی سقوط خواهد گرفت.

 برپایه این گزارش، در این تجمع همچنین بیانیه طلاب و روحانیون کرمانشاهی در محکومیت حکم اعدام شیخ نمر قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز شاهدیم مجامع بین المللی که فریاد دفاع ازحقوق بشر آنان گوش فلک را کر کرده در دفاع از منادیان عدالت که علیه ظلم و ستم به پا خاسته اند، در سکوت و خفقان به سر می برند و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

حکم اعدام شیخ نمر امری بسیار ظالمانه است که جنبه سیاسی داشته و کاملا غیر قانونی و اخلاقی است که به شدت آن را محکوم و اجرای آن باعث فروپاشی نظام ظالمانه و تروریست پرور آل سعود در عربستان می دانیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha