جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد/ امام جمعه اصفهان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به کارنامه سیاه و جنایات آل سعود، تاکید کرد: صدای حق طلبی شیعه خاموش نخواهد شد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، در واکنش به اعلام حکم ناعادلانه اعدام عالم برجسته شیعه عربستان شیخ نمر باقر النمر، اظهار کرد: جنایات عربستان در روزهای اخیر بر همگان مشهود است و مجامع حقوق بشری و اسلامی باید در قبال واکنش به موقع داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت های مهم و حساس این عالم برجسته شیعه در راستای افشای ظلم های آل سعود،  تصریح کرد: صدور چنین حکمی ظالمانه است و آل سعود بداند اگر دست به چنین کاری بزند، خشم تمام شیعیان را به دنبال خواهد داشت و صدای حق طلبی شیعه را خاموش نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان  با بیان اینکه آل سعود در دوران های مختلف، در کارنامه خود جنایات متعددی دارد، گفت: شیخ نمر، بدون گناه از سوی حکام عربستان محکوم به اشد مجازات شده است .

وی با اشاره به این‌که اعدام شیخ نمر پیامدهای غیرقابل پیش بینی برای عربستان سعودی خواهد داشت، افزود: این گونه رفتار‌ها جز تضعیف موقعیت آل سعود در منطقه هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت .

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، به حمله ظالمانه آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن هم اشاره کرد و گفت: دولت عربستان در مقابل این جنایات باید پاسخگو باشد.

وی در پایان خطاب به سران آل سعود و آل خلیفه  اذعان کرد: با اعدام علمای برجسته شیعیان در عربستان صدای شیعه هرگز خاموش نخواهد شد و قطعا تنفر و انزجار شیعیان از آل سعود را چندین برابر می‌کند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha