جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میردامادی- حوزه اصفهان

حوزه/ یکی از نیازهای ضروری دنیای اسلام اتحاد و تشکیل امت واحده است، چرا که دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان و ترویج شیعه هراسی و ایران هراسی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی، در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به 27 رجب مبعث حضرت رسول (ص)، این واقعه را مهمترین حادثه تاثیرگذار در طول تاریخ بشر دانست و اظهار داشت: روز مبعث رسول اکرم (ص) شکوهمندترین لحظه تاریخ درخشان اسلام است.

وی در ادامه گفت: مبعث پیامبر اکرم (ص) روز تولد یک امت، یک شریعت و اگر درست بنگریم روز تولد دوباره تمام بشریت است.

مسئول نهاد رهبری در منطقه ۴ دانشگاه آزاد کشور، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اگر بصیرت و تدبر و تفکر باشد، می توان دست دشمن و انگیزه های او را دید و در مسیر اهداف بدخواهان اسلام قرار نگرفت، تصریح کرد: انتظار می رود که امت اسلامی با بصیرت و تفکر، دشمنان اسلام را به خوبی بشناسند و متوجه دشمنی آنها باشند

وی تاکید کرد: یکی از نیازهای ضروری دنیای اسلام اتحاد و تشکیل امت واحده است، چرا که دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان و ترویج شیعه هراسی و ایران هراسی هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که عقیده وحدت بشریت در قالب آیین واحد و خدای یکتا، یکی از برجسته ‌ترین پیام ‌های بعثت است، ابراز داشت: در شرایط فعلی حفظ وحدت یک ضرورت انکار ناپذیر است، چرا که موجب حفظ انقلاب ، تحقق اسلام ناب محمدی وتقویت فرهنگ اسلامی جهت مقابله با توطئه های دشمنان می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: امروز اشخاصی به اسم خلفای مسلمین و خادم الحرمین در عربستان باسرسپردگی به عنوان مزدور در خدمت اهداف آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل و نظام سلطه هستند و آل سعود به دستور امریکا و اسرائیل مسلمانان مظلوم شیعه و سنی را به خاک وخون می کشد.

وي عنوان كرد: آنچه بيش از پيش مايه وحشت و ياس دشمنان اسلام و ايران مي‌شود حفظ اتحاد و حركت در سايه اسلام ناب محمدي(ص) است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان افزود: بعثت راهگشای رفع ظلم و تباهی است و حرف و سخنش برادری و برابری سیاه و سفید و عرب و عجم است و هدف از مبعث پیامبر اکرم (ص) اصلاح اخلاق اجتماعی مردم و جامعه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha