شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 350021
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
خرسند کازرون

حوزه/ امام جمعه کازرون گفت: با توجه به استقامت مردم مظلوم یمن، پیروزی سهم آنها بوده و رسوایی ننگینی در انتظار حکومت آل سعود می باشد.

حجت الاسلام محمد خرسند، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس بیان کرد: با توجه به جنایات حکومت ملعون آل سعود در کشور یمن و ایجاد حملات ضد انسانی، به جای اینکه مجامع بین المللی از این مردم مظلوم دفاع کنند، از حکومت ظالم آل سعود حمایت کرده و این جای تاسف دارد.

وی افزود: با توجه به استقامت مردم یمن، پیروزی سهم آنها بوده و رسوایی ننگینی در انتظار حکومت آل سعود می باشد، امروز مردم یمن در مقابل حملات و جنایات قومی ایستادگی می کند که نه دین دارد، نه اخلاق و نه انسانیت.

حجت الاسلام خرسند تصریح کرد: حکومت آل سعود، با حمایت غربی ها به نام اسلام در مقابل اسلام قرار گرفته و به راحتی جنایت می کند و از این مساله هیچ گونه هراسی ندارد، لذا امروزه خداوند چهره نفاق آل سعود را نمایان کرده است.

وی گفت: امروز در کشور یمن، جنایاتی وحشتناک توسط آل‌سعود به نیابت از صهیونیست ها رقم خورده که روح بشریت و انسانیت را مخدوش می‌کند و این طایفه ظالم، با کشتن و به قتل رساندن کودکان و مردمان غیر نظامی اوج حقارت خود را به نمایش گذاشته اند.

امام جمعه کازرون در پایان گفت: با وجود اینكه ما آمریكا را شیطان بزرگ می دانیم و اسرائیل را نامشروع وغده سرطانی ،با این وجود آل سعود  یاور  استکبار بوده و  "پاكسازی قومی" را با هدف کشتار شیعیان، با حمایت های این کشورها انجام می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha