پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: پروژه احیاگر اسلام ناب محمدی در حال جریان است و آمریکا و اسراییل هم به دنبال نابود کردن آن هستند و با عمال و مواجب بگیران خود از جمله رژیم های منطقه این نبرد را دنبال می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین  عباس کعبی شب گذشته در مراسم «همبستگی با علمای زندانی بحرین در قم گفت: علمای مجاهد همیشه فخر عالم اسلام و تشیع بوده اند که با این روحیه ایثارگری خود دین را زنده نگاه داشته اند.

وی افزود: علمای در بند رژیم آل خلیفه نه تنها فخر بحرین بلکه فخر علمای شیعه هستند و همه ما مسئول هستیم که در این راه به آنها کمک کرده و از مردم مظلوم بحرین نیز حمایت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد:  امروز دو جبهه مقاومت و کفر و استکبار در مقابل هم صف‌آرایی کرده اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت؛ زیرا به گفته قرآن کفر جز با نابودی دین آرام نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین  کعبی گفت: پروژه احیاگر اسلام ناب محمدی در حال جریان است و آمریکا و اسراییل هم به دنبال نابود کردن آن هستند و با عمال و مواجب بگیران خود از جمله رژیم های منطقه این نبرد را دنبال می کنند.

وی افزود: همه ما پیروان مکتب تشیع باید از علمای بحرین و زندانیان اندیشه و عقیده ناب محمدی حمایت کنیم؛در همین زمینه کمیته های دفاع از علمای بحرین از سوی مراجع تقلید و علما و استادان و طلاب حوزه علمیه قم باید ایجاد شود.

استاد حوزه علمیه گفت: شیوه های مقابله با رژیم های طاغوتی از جمله رژیم بحرین باید پیگیری شود زیرا انقلاب ملت بحرین  یک انقلاب حق طلبانه و عادلانه بود و فریاد این مردم چیزی جز آزادی، استقلال، عدالت، شهروندی برابر و حق رأی آزاد نبود.

عضو جامعه مدرسین با ذکر این مطلب که انقلاب مردم بحرین مساله شیعه و سنی و عرب و عجم نیست بیان کرد: در این کشور مردم عدالتخواه در مقابل یک رژیم دست نشانده نوکر آمریکا مقابله خود را اعلام کرده اند و پایه های نظام آل خلیفه، به لرزده درآورده اند.

وی گفت: حتی اگر آل خلیفه به دنبال بقای خود نیز می باشد باید خود را با مردم این کشور مطابقت داده و شرایط آنها را بپذیرد که چیزی جز عزت و استقلال کشورشان نیست.

عضو خبرگان رهبری با ذکر این مطلب که آل سعود با کشتار کودکان و زنان بی گناه و تخریب زیرساخت های این کشور در حال تحکیم نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است، تصریح کرد: آل سعود که خود را خادم حرمین شریفین می داند در واقع نوکری آمریکا و اوباما را انجام می دهد و کاری که آنها و آل خلیفه می کنند از اسلام به دور است و تنها در راستای نوکری استکبار جهانی است

وی اظهارکرد: مسلمانان برای  از بین بردن فتنه دشمنان باید سیاست های خاصی را درپیش بگیرند که اولین آنها، تمرکز بر دشمن واقعی اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل و دوری از آنها است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: از دیگر لوازم حضور در این عرصه می توان به نقشه های منافقان نزدیک به امت اسلامی، دوری از تسریع در تکفیر مسلمانان، افزایش تلاش وحدت انگیزانه جهان اسلامی و اعتمادسازی میان ملت های مسلمان، مبارزه با طایفه گری و.... اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی با اشاره به این مطلب که توقف خونریزی و حل مشکلات داخلی بدون اعتماد به قدرت های خارجی، تأکید بر مساله محوری جهان اسلام یعنی قدس،  قابل تحقق نیست، گفت: از جمله محورهای نابودی فتنه دشمنان می توان به تلاش در جهت توجه فرهیختگان به درمان فتنه، ایستادگی رسانه ها در برابر رسانه های فتنه و دشمن، رسوا کردن تروریسم و تکفیر و..... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha