جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی هرند

حوزه/ امام جمعه شهر هرند گفت: قطعا هرگونه اقدام نسنجیده علیه شیخ نمر براي دولت عربستان گران تمام خواهد شد و موجب تحریک مسلمانان در سراسر جهان می شود.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان، با اشاره با اعلام رسانه‌ های عربستان برای اعدام شیخ نمر، اظهار داشت: اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود موجب طغیان مردم علیه این رژیم می شود.

 وی تاکید کرد: قطعاً اين اقدام براي دولت عربستان گران تمام خواهد شد و چهره عربستان را بيش از پيش در نگاه جهاني منفور‌تر مي‌كند.

وی افزود: دولت عربستان سعودی اگر در حکم اعدام شیخ نمر تجدید نظر نکند هزینه سنگین و جبران ناپذیری را متحمل می شود و موجب تحریک مسلمانان در سراسر جهان می شود.

امام جمعه هرند با بیان اینکه عربستان با حمايت از گروهك‌ هاي تروريستي همواره به دنبال دامن زدن به تفرقه بوده است و در راستاي اهداف دشمنان دين گام برداشته است؛ تصریح کرد: اقدامات حکومت جائرانه سعودی موجب برانگیخته شدن نفرت و خشم تمام مسلمانان آزادیخواه جهان علیه آنان شده است.

این استاد حوزه علمیه، جنایت دیگر رژیم سفاک سعودی در شرایط کنونی را نسل کشی مردم یمن دانست و بیان کرد: آمریکا و عربستان طی دو سال گذشته تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا انقلاب یمن دچار انحراف شود اما این انقلاب با پایداری مردم یمن به نتیجه رسیده و این مردم زحمات بسیاری را برای به نتیجه رسیدن استقلال خود کشیده اند و اجازه نمی دهند عربستان و ایادی آن مانع حرکت مردم شوند.

حجت الاسلام اصل حسینی در پایان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و  عربستان از شکل گیری، کشوری دیگر در منطقه شبیه ایران هراسان بوده و برای از بین بردن انقلاب های مردمی از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha