شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: تجلیل از علما و شخصیت‌های دینی و مفاخر فرهنگی وظیفه‌ای انسانی، اخلاقی و نیاز ضروری جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پیامی به همایش آیین  بزرگداشت آیت الله بلندنظر که امروز  در الشتر برگزار شد گفت: بی‌تردید تجلیل از علما و شخصیت‌های دینی و مفاخر فرهنگی وظیفه‌ای انسانی، اخلاقی و نیاز ضروری جامعه اسلامی است که در ترسیم خط روشن اسلام و مسیر هدایت بندگان خدا تأثیر زائدالوصفی داشته و نسل جدید را با انوار قدسیه آن‌ها آشنا می‌کند.

وی افزود: علما نقش بسزایی در گسترش فرهنگ دینی در جامعه داشته اند و امروز باید با معرفی بزرگان حوزه و دین به نسل جوان تلاش کنیم  .

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان  اظهارداشت: آیت الله بلند نظر با  بیش‌از نیم قرن سابقه تبلیغ دین، همواره از  علمای محبوب لرستان و به‌خصوص شهرستان الشتر بوده و منشاء خدمات ارزنده‌ای در حوزه دین بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی  گفت: آیت الله بلند نظر در خصوص نشر معارف دینی در جامعه، زحمات فراوانی را متحمل شده و امروز باید این خدمات گرامی داشته شود.

امام‌جمعه شهرستان سلسله هم در ادامه این مراسم با بیان اینکه علما راه انبیای الهی را ادامه می‌دهند گفت: تکریم از عالمان دینی در جامعه  به منزله تکریم خدمات اولیای خداست.

حجت الاسلام موسوی افزود: عالمان دینی در حفظ و نگه داری و انتقال ارزش‌های اسلامی در جامعه زحمات فراوانی را متحمل می شوند و باید این زحمات را  در طی زمان پاس بداریم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha