پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 350125
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
جشن تکلیف نوجوانان عراق

حوزه/ هدف از برگزاری این جشن این است که نوجوانان احساس کنند وارد سن عبادت شده اند و باید به انجام واجبات و عبادت های خود مانند نماز و روزه و اطاعت از والدین پایبند باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، بخش تبلیغات آستان مقدس حسینی مراسم جشن تکلیف 1000 نفر از نوجوانان کربلا را در حرم مطهر برگزار کرد.

شیخ فاهم ابراهیمی مسؤول واحد تبلیغات دینی حرم مطهر در این رابطه گفت: در راستای فعالیت های مردمی سالیانه حرم مطهر، مراسم جشن تکلیف هزار نفر از نوجوانان کربلا برگزار شد که این مراسم شامل برنامه های سخنرانی و شعرخوانی و توزیع هدایا بود و نوجوانان شرکت کننده در پایان مراسم شادی و خوشحالی خود را از این جشن اعلام کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشن این است که نوجوانان احساس کنند وارد سن عبادت شده اند و باید به انجام واجبات و عبادت های خود مانند نماز و روزه و اطاعت از والدین پایبند باشند.

از سوی دیگر والدین این نوجوانان نیز از آستان مقدس حسینی به خاطر برپایی این مراسم تقدیر و تشکر کردند.

لازم به ذکر است که بخش امور دینی آستان مقدس حسینی از طریق بخش تبلیغات دینی زنان و مردان، برنامه ای آموزشی نیز برای پناهندگان و آوارگان عراقی تهیه کرده و و مبلغان این بخش به آموزش پناهندگان در سنین مختلف می پردازند و آموزش های مختلف اعتقادی و فقهی و اخلاقی را به آنها ارائه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha