پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
15

حوزه/ آیت الله نابلسی در این دیدار گفت: سکوت جهان عرب در برابر تجاوز به یمن مصیبتی است که به مصیبت های جهان عرب افزوده شده و سخن ما این است که باید جنگ در یمن و سوریه متوقف شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، زهیر الخطیب دبیر کل جبهه "البناء اللبنانی" (جبهه سازندگی لبنان) با آیت الله عفیف النابلسی دیدار کرد.

آیت الله نابلسی در این دیدار گفت: سکوت جهان عرب در برابر تجاوز به یمن مصیبتی است که به مصیبت های جهان عرب افزوده شده و سخن ما هم این نیست که باید از یک طرف در مقابل طرف دیگر ایستاد.

ایشان افزود: همه باید صدای خود را برای ایجاد راه حل مسالمت آمیز بلند کنند و خواسته ما هم این است که جنگ در یمن و سوریه باید متوقف شود و تمام عرب ها و مسلمانان اختلافات خود را با گفتگو حل کنند نه با خشونت و همه باید بدانند عامل اصلی ویرانی و تباهی امت چه کسانی هستند؟ چه کسانی می خواهند ما همواره مشغول خونریزی باشیم؟ چه کسانی همواره به دنبال فساد هستند؟ آمریکا و اسرائیل چه نقشی در این نا امنی ها و ویرانی ها دارند؟

آیت الله نابلسی خاطر نشان کرد عرب ها و مسلمانان پس از پیمان سایکس بیکو درس عبرت خوبی گرفتند و اکنون پس از صد سال برای آنها روشن شده که هیچ چیزی تغییر نکرده و عرب ها همچنان به بهانه های واهی مشغول کشتار همدیگر هستندو مسلمانان نیز همچنان سرگرم دشمنی و گرفتار تعصبات مذهبی و طایفی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha