چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 350146
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
غلامی لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مداحان باید ارزش های دینی در جامعه را به نحوه احسن توصیف کنند.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام احمد رضا غلامی، در کارگاه پیشگیری اولیه از اعتیاد با موضوع سبک زندگی اسلامی و دوری از آسیب های اجتماعی ویژه مداحان خرم آباد که امروز در سالن اجتماعات ادراه کل تبلیغات استان برگزار شد گفت: امروز آگاهی و بصیرت دادن به جامعه تبلیغ نیازی ضروری است، لذا در این راستا مداحان باید به عنوان عضوی از شبکه تبلیغ علاوه بر نشر و تبلیغ رسالت های دینی در جهت نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و پیش گیری از آسیب های اجتماعی هم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مداحان نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بیش از سایر آحاد جامعه مسئول اند افزود: مداحان بهتر است با مطالعه در آیات و همچنین روایات و با بررسی و مطالعه فتوای مراجع تقلید در خصوص پیشگیری از آسیب اعتیاد در بین جامعه همت لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بیان داشت: امروز متاسفانه رواج مصرف مواد مخدر در بین جامعه خصوصا جوانان خطرات جبران ناپذیری را به همراه دارد و مداحان باید در جلسات خود جوانان را با آثار و عوارض گوناگون مواد مخدر آشنا کنند.

حجت الاسلام غلامی، خاطر نشان کرد: امروز همه باید میراث دار خون شهدا باشیم و با همدلی و هم زبانی برای پیشرفت جامعه اسلامی قدم برداریم.

کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: امروز غرب با شیوه های متفاوت سعی می کند سبک زندگی خود را در جوامع اسلامی گسترش دهد که یکی از این شیوه ها معضل اعتیاد است.

محمود خرم آبادی در پایان خاطرنشان ساخت: به زودی در شهرستان های کوهدشت و دورود نیز کارگاه های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر برای مبلغان برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha