پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه امام خمینی

حوزه/ طی مراسمی با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور و دیگر مسئولان حوزوی، از طلاب برتر در عرصه تحقیق و پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ازگل تهران تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم تقدیر از طلاب برتر عرصه تحقیق و پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ازگل، با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور،ححج اسلام و المسلمین صدیقی تولیت این مدرسه، عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه و غفوری مدیر حوزه علمیه تهران برگزار شد.

برپایه این گزارش مراسم مذکور عصر امروز، با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در محل این مدرسه برگزار گردید.

حجت الاسلام سید حجت حسینی، معاون پژوهش مدرسه  علمیه امام خمینی(ره) با تاکید بر تربیت طلاب محقق و پژوهشگر گفت: ما برای تولید مقالات غنی سعی نموده‌ایم تا در حد توان، تمام امکانات پژوهشی را در اختیار طلاب قرار دهیم.

وی افزود: در این مدرسه با معرفی منابع پژوهشی و در اختیار گذاشتن اساتید راهنمای مجرب و مسلط به امر پژوهشی شرایطی را برای طلاب  فراهم کرده ایم تا در فضایی کاملا علمی و با حداقل موانع احتمالی، بتوانند در تالیف مقالات غنی و ارزشی و موفق، قدم بردارند.

این مقام مسئول، در پایان خاطرنشان کرد: از میان 90 مقاله ارسالی به معاونت پژوهش از طرف طلاب این مدرسه 30 مقاله به عنوان مقالات برتر و شایسته تقدیر شناخته شده اند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از طلاب فعال برتر در عرصه تحقیق و پژوهش با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha