چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ احمد فیاض

حوزه /همایش "آیت الله شیخ احمد فیاض" با پیام آیت الله العظمی مظاهری، در مدرسه علمیه امام صادق (ع)چهارباغ اصفهان برگزار می شود.

 حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامی داشت علما و اندیشمندان دینی به نوعی ترویج و تعظیم شعائر دینی است، به نشر و گسترش فرهنگ معنویت و روحانیت کمک موثری می کند.

وی افزود: همایش تجلیل از مقام علمی و معنوی معلم اخلاق، استاد بزرگ حوزه علمیه "آیت الله شیخ احمد فیاض" روز پنج‌ شنبه از ساعت 9 تا 12 در مدرسه علمیه امام صادق (علیه اسلام) چهارباغ اصفهان برگزار می‌شود..

وی در ادامه با بیان اینکه این همایش با قرائت پیام آیت الله العظمی مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود؛ اضافه کرد: سخنران ویژه این مراسم آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک وعضو مجلس خبرگان رهبری در این همایش به ایراد سخن خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی همایش "آیت الله شیخ احمد فیاض" با اشاره به این که آیت الله طباطبائی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، مدیران و مسئولان استانی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله مدعوین و حاضرین در همایش آیت الله فیاض هستند؛ خاطرنشان کرد: فرزند آیت ‌الله فیاض که از مدرسین و مبلغان حوزه علمیه می باشد نیز در میزگرد سبک زندگی به بیان نکاتی از زندگی این مرد بزرگ اخلاق و دین می‌ پردازند..

حجت الاسلام قاسمی، فراهم‌ سازی پیوند عمیق نسل طلبه جوان امروز با نسل‌ عالمان بزرگ دینی گذشته را توسط مسئولان حاضر یک ضرورت دانست و عنوان کرد: در ذیل برگزاری این همایش "میزگرد سبک زندگی" به منظور تبیین ابعاد شخصیت بزرگ ایشان و نیز الگو پذیری علمی در پیمودن مسیر صحیح زندگی و شناخت راه تعالی و بالندگی معنوی به ویژه برای جوانان صورت می‌ گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha