پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 350217
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
فضای مجازی

حوزه/ آزمون مبلغان برای تشکیل پرونده تبلیغ مجازی برای طلاب با مدرک پایین تر از سطح دو فردا پنج شنبه در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مهدی زین العابدین مدیر تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به استقبال بسیار خوب مبلغان برای تبلیغ در فضای مجازی گفت: بعد از اعلان ثبت نام در سال گذشته، بیش از هزار مبلغ برای تبلیغ در فضای مجازی از طریق سایت بلاغ ثبت نام کردند که بعد از مصاحبه و تشکیل پرونده به تبلیغ فردی و گروهی در این فضا مشغول شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 70درصد ثبت نام کنندگان مدرک بالای سطح دو حوزه را دارا بودند، افزود: از سایر ثبت نام کنندگان که مدرک پایین تر از سطح دو دارند آزمونی گرفته می شود تا آنها نیز بتوانند دراین عرصه به فعالیت بپردازند.

زین العابدین خاطرنشان کرد: منابع آزمون عبارتند از احکام, کلام و عقاید و همچنین تاریخ اسلام  که در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: این آزمون فردا پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394  ساعت هشت، صبح در محل نماز خانه ساختمان معاونت فرهنگی و تبلیغی واقع در چهار راه شهدا برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha