پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی گفتند: امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید؛ اما در نهایت ادب و احترام باشد؛ چراکه تنها در این صورت است که امر به معروف تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ایشان ظهرامروز در دیدار جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی استان قم، که در دفتر معظم له برگزار شد به تبیین اهمیت و جایگاه بسیج در رشد و تعالی جامعه پرداختند.

ایشان اظهار داشتند: مراجع خود نیاز به نماینده دارند، زیرا خود نمی‌توانند تمام سطح جامعه را پوشش دهند، اینجاست که نقش با اهمیت بسیج مطرح می‌شود.

معظم له با بیان اینکه امام زمان(عج) نیاز به یاور دارند گفتند: امام زمان (عج) نیز 313 یار خود را در سطح زمین قرارمی‌دهد تا نورشان عالم را فرا گرفته و مردم را به راه مستقیم و درست بازگرداند و هدایت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه تذکر و راهنمایی باید با کمال ادب و احترام انجام شود افزودند: باید در این راه پیرو امام حسین (ع) باشید و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید. اما در نهایت ادب و احترام چراکه تنها در این صورت است که امر به معروف تاثیرگذار است.

*کشور های تا بن دندان مسلح نیز از ایران می ترسند

ایشان با اشاره به اینکه خدا حامی و پشتیبان کاری است که در راه دین باشد، خاطرنشان کردند: کشور‌هایی که تا بن دندان مسلح  بوده و بمب اتم دارند، از ایران می‌ترسند و این مصداق دست خدا بالای دست‌هاست و لشکری است که به چشم نمی‌آید اما دل دشمنان را سست و دل و قلب مخلص در راه خدا را محکم می‌کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه امروزه پیشرفت علم و فناوری سبب شده حتی در منزل هم از شر

تبلیغات سوء دشمن در امان نباشیم، تصریح کردند: دشمن از هر راهی سعی در گمراه‌کردن جوانان ما دارد و این لزوم فعالیت بیشتر و درست‌تر بسیج را ایجاب می‌کند.

ایشان در پایان با بیان اینکه دشمن با تبلیغات گسترده تلاش می‌کند جوانان ما را سست و به گناه بیندازد تاکید کردند: شما بسیجیان به راه خود ادامه داده و از هیچ تلاشی دریغ نکنید که خداوند خود وعده حمایت و مساعدت داده و فرموده کسانی که یاور ما باشند، ما آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha