پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله زرندی

حوزه / فرماندار کرمانشاه گفت: مراسم انس با قرآن کریم، مصادف با مراسم سالگرد ارتحال آیت الله زرندی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، فضل الله رنجبر در جلسه اداری مدیران استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام سالگرد ارتحال آیت الله زرندی، مراسم شبی با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز در ششم خرداد ماه، درمدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی  به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت الله زرندی در روز هفتم خرداد اشاره و از حضور مسیح مهاجری به‌عنوان سخنران این مراسم و همچنین حجت الاسلام سید حسن خمینی در این مراسم خبرداد.

رنجبرگفت: نمایشگاه عکسی از آن مرحوم از زمان فعالیت‌ها و مبارزات سیاسی ایشان و همچنین در زمان انقلاب اسلامی و بعد از آن که همواره در کنار امام و پیرو خط رهبری بودند، در محل حوزه علمیه برپا خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه عنوان کرد:ایشان از شاگردان امام(ره) بودندو در این مدت مردم از علم و فضائل اخلاقی این عالم بزرگوار استفاده نموده، همواره حضور ایشان را در کنار خود حس می‌کردند، لذا از عموم مردم شهید پرور استان برای شرکت در این مراسم دعوت می‌نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha