پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عفیف نابلسی

حوزه/ آیت الله نابلسی: آل سعود با ائتلاف با صهیونیست ها و تکفیری ها به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت منطقه و سرکوب با مخالفان خود هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از عملیات انتحاری در مسجد امام علی(ع) شیعیان قطیف عربستان و به شهادت رسیدن جمعی از و نمازگزاران، آیت الله عفیف النابلسی این انفجار تروریستی را محکوم کرد و گفت: کشتار نمازگزاران در خانه خدا، لذا فجیع ترین شکل های هتک حرمت ها و مقدسات الهی می باشد.

وی افزود: جریان منحرفی که خود را به اسلام منسوب می کنند سنت قتل و کشتار مسلمانان را بنا نهاده  و اکنون در مسجد امام علی(ع) مرتکب این جنایت شدند بدون اینکه در این زمینه احساس گناه کنند، این وضعیت گناهکاران منحرف و گمراهی است که در مقابل انفجار مسجد و کشتار مسلمانان هیچ احساسی ندارند، بلکه این جنایت های خود را با اموری توجیه می کنند که هیچ نسبتی با فهم، منطق و انسانیت ندارد.

آیت الله نابلسی گفت: مقامات آل سعود را مسؤول این اقدام تروریستی می دانیم، زیرا همین ها هستند که اندیشه تکفیر را ترویج داده، آن را تغذیه نموده و تکفیری ها را در انجام جنایت علیه شیعیان حمایت می کنند.

افزود: آل سعود بود که صدها تکفیری را از زندان آزاد کرد، با اینکه می دانستند اگر آزاد شوند به شیعیان، مساجد و اماکن تجمع آنها حمله می کنند بنابراین آل سعود با این اقدام خود می خواستند این پیام را به ایران و حزب الله و شیعیان بحرین برسانند تا دست از عراق، سوریه و یمن بردارند و مردم بحرین نیز دست از قیام خود بردارند، در غیر این صورت کشته می شوند و بر این اساس آل سعود در ائتلاف با صهیونیست ها و تکفیری ها به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت منطقه و سرکوب با مخالفان خود هستند.

آیت الله نابلسی گفت: ما بر سخنان و اظهار نظرهای مقامات آل سعود نظارت داریم و سخنان آنها مانند همیشه دروغ و گمراه کننده است، مشایخ وهابیت که فتواهای این جنایت های وحشیانه را صادر می کنند هنوز هیچ اظهار نظری در محکومیت این اقدام تروریستی نداشته و بر این اساس شیعیان در عربستان هیچ حامی و محافظی در برابر تکفیری ها ندارند و تکفیری ها هر جنایتی را که بخواهد در حق شیعیان عراق، سوریه، لبنان و یمن انجام می دهند.

ما ضمن محکوم ساختن انفجار مسجد امام علی(ع) و آرزوی آمرزش برای شهدایی که در این عملیات تروریستی به امام خود علی بن ابی طالب(ع) ملحق شدند، از خداوند می خواهیم به مجروحان این عملیات تروریستی شفا عنایت کند، از شیعیان قطیف، احساء و سایر مناطق عربستان نیز می خواهیم کاملا هوشیار و مراقب بوده و وحدت خودرا حفظ کنند که خداوند یاور آنها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha