جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تجاوز عربستان همانند تجاوزهای صهیونیست ها و القاعده است که تمام آنها متعلق به یک مدرسه هستند که مدرسه دوری از خداوند و ارتکاب جنایت های بشری می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسمی در مدرسه المهدی(ع) تاکید کرد: مقاومت در منطقه به مدرسه ای تبدیل شده که به نسل ها می آموزد چگونه با چالش ها برخورد کنند و این نعمت بزرگی است که حزب الله با مقاومت خود آن را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد اما القاعده، داعش و النصره و گروههای تکفیری دیگر، تصویر تحریف شده و تخریب شده اسلام هستند که هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارند؛ چراکه خداوند متعال می فرماید: «و ما أرسلناک إلا رحمة للعالمین» اما در دل های این تروریست ها رحمت نیست و خداوند متعال می فرماید: «لا إکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی»، اما این تروریست ها مردم را به زور و اجبار وادار به اندیشه باطل خود می کنند و در غیر این صورت آنها را می کشند و بر این اساس چنین افرادی هیچ ارتباط دور و نزدیکی به اسلام ندارند.

شیخ قاسم افزود: از جنایت اخیر تروریستی در منطقه الشرقیه عربستان که در میان نمازگزاران یک مسجد اتفاق افتاد ، مطلع شدیم که در پشت پرده این جنایت نیز تروریسم تکفیری وجود دارد که خدا را نمی شناسند و از او پروایی ندارند، زیرا آنها مؤمنان را در مسجد به قتل می رسانند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: چه تفاوتی میان منفجر ساختن مسجد با کمربند انفجاری و بمباران هوایی وجود دارد؟ چه تفاوتی میان انفجار خودروی بمب گذاری شده در بازار و هدف قرار دادن بازار مردمی یمن توسط هواپیماهای عربستان وجود دارد؟ کسی که با چاقو سر از تن مسلمانان جدا می کند چه تفاوتی با هواپیماهای عربستان دارد که مردم بی گناه یمن را به قتل می رسانند؟ تجاوز عربستان همانند تجاوزهای صهیونیست ها و القاعده است که تمام آنها متعلق به یک مدرسه هستند که مدرسه دوری از خداوند و ارتکاب جنایت های بشری می باشد.

وی افزود: تکفیری ها زمین های لبنان را در قلمون و عرسال اشغال و خطری مستقیم برای لبنان و ثبات آن به شمار می روند و از همین مناطق است که خودروهای بمب گذاری شده به سوی ضاحیه و بقاع سرازیر می شود. آنها قبل از آب شدن برف ها اعلام کرده بودند که قصد حمله به ما را دارند، اما نتیجه این شد که ما به سراغ آنها رفتیم و با همکاری ارتش سوریه آنها را در هم کوبیدیم و با یاری خداوند متعال توانستیم خسارت های سنگینی به آنها وارد سازیم و بیش از 300 کیلومتر از سرزمین های اشغال شده توسط آنها را آزاد کنیم و اگر ما به آنها حمله نمی کردیم، آنها حمله می کردند و به ما خسارت هایی وارد می کردند و حمله پیشگیرانه ما بسیار راحت تر از این بود که منتظر حمله آنها بنشینیم.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: حزب الله به اشغالگران تکفیری حمله کرده و کسانی که اطلاع ندارند بدانند که هم اکنون 400 کیلومتر از اراضی لبنان در عرسال در اشغال تروریست های تکفیری می باشد به این معنا که هنوز بخش هایی از سرزمین ما در اشغال است همان گونه که اسرائیل نیز بخش هایی از سرزمین ما را اشغال کرده است و حزب الله مصمم است این سرزمین ها را از دست اشغالگران آزاد کند و به حمله به آنها ادامه دهد، اما متاسفانه برخی در داخل از آنها حمایت سیاسی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha