پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 350491
۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
خرمشهر

حوزه/ همزمان با اعیاد شعبانیه، مراسم گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور طلاب بسیجی در نمازخانه تیپ 83 امام جعفر صادق(علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»حجت الاسلام والمسلمین ایمانی در این نشست صدور انقلاب را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: صدور انقلاب به معنای لشکرکشی به دیگر کشورها نیست، بلکه صدور انقلاب صدور ارزشها و تعلیمات گهربار اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله) به مردم دنیاست؛ صدور انقلاب به معنای برگرفتن غبار از چهره اسلام و آشکار کردن چهره واقعی اسلام برای توده های مردم دنیاست.

وی دستپاچگی دشمن بعد از عملیات بیت المقدس را مورد توجه قرار داد و افزود: بعد از فتح خرمشهر و شکست سنگین دشمن با وجود استحکامات قوی و ساز و برگ نظامی اهدایی شرق و غرب، اربابان صدام برای نجات او چاره را در گشودن جبهه ای دیگر و مشغول کردن بخشی از رزمندگان  اسلام در آن جبهه دیدند؛ به همین جهت برنامه حمله اسرائیل به جنوب لبنان را طراحی کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: پس از حمله اسرائیل به جنوب  لبنان برخی از یگانهای سپاه عازم سوریه شدند اما امام(ره) با فطانت خدادادی خود متوجه موضوع شدند و فرمودند، گول دشمن را نخورید این اقدام اسرائیل جهت به هم زدن تمرکز ماست؛ کمک فکری و آموزشی به دوستانمان در جنوب لبنان مورد توجه قرار گیرد؛ اما بدانید راه قدس از کربلا می گذرد.

خاطرنشان می شود: پایان بخش این مراسم با شکوه مولودی خوانی و بیان خاطرات فتح خرمشهر توسط جانباز سرافراز حاج علی مالکی نژاد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha