پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 350561
۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
تیراندازی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام از برگزاری مسابقه تیر اندازی طلاب و روحانیون بسیجی، در اردوگاه شهید فرجیان زاده خبر داد.

حجت الاسلام محمد نبی لوایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماموریت های بسیج طلاب و برنامه های گرامی داشت ایام آزاد سازی خرمشهر، مسابقات تیراندازی طلاب و روحانیون بسیجی، در اردگاه شهید فرجیان زاده شیشدار ایلام برگزار می گردد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام ادامه داد: این دوره از مسابقات در سطح سه پایگاه شهدای محراب روحانیون استان، پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) و پایگاه بسیج نخبگان حوزوی برگزار می شود و به نفرات برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

وی در ادامه به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: روحانیت در بین تمامی اقشار رتبه اول را در حضور در هشت سال دفاع مقدس به خود اختصاص داده است و آمار شهدی روحانی گویای این ادعاست.

حجت الاسلام نبی لوایی در پایان روحانیت را پیشگام جنگ نرم دشمن و مقابله با تهاجم فرهنگی  دانسه و ابراز امیدواری کرد: ملت و دولت ایران اسلامی با همدلی و هم زبانی، در تمامی صحنه های دفاع از این مرز و بوم سربلند باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha