سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ مصطفی ملص

حوزه/ شیخ ملص خاطر نشان کرد: خطر تروریسم تکفیری اکنون در کنار خطر صهیونیست ها بزرگ ترین چالش امت است و ما باید برای مواجهه با ان دو خطر و نیرنگ­های آنها به مقاومت روی بیاوریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ مصطفی ملص رئیس جمعیت "اللقاء التضامنی الوطنی" لبنان گفت: در سالروز آزادسازی لبنان و پیروزی بر دشمن صهیونیستی، امت اسلام این روزها شرایط دشوارتری را تجربه می کند و آمریکا و رژیم صهیونیستی توانسته اند منطقه را به کشتار و درگیری داخلی بکشانند و اکنون این درگیری ها تمام کشورها و ملت های منطقه را تهدید می کند.

وی افزود: علت این درگیری­ها و فتنه­ها ضعف و ناتوانی و تشتت امت اسلام است که همواره هدف اسرائیلی ها بوده و برای رسیدن به آن تلاش کرده اند وتنها راه مقابله با این اوضاع نیز در پیش گرفتن راه مقاومت می­باشد.

شیخ ملص خاطر نشان کرد: خطر تروریسم تکفیری اکنون در کنار خطر صهیونیست ها بزرگ ترین چالش امت است و ما باید برای مواجهه با ان دو خطر و نیرنگ­های آنها به مقاومت روی بیاوریم.

وی افزود: راه و رسم مقاومت و فداکاری مجاهدان مقاومت در لبنان توانسته شکست سختی به دشمن صهیونیستی و هم پیمانان او وارد کند و عزت را برای امت اسلام به ارمغان بیاورد و از حقوق مقاومت بر ما این است که با تمام توان خود از مقاومت حمایت کنیم.

مصطفی ملص در پایان سخنان خود مناسبت بزرگ سالروز آزادسازی لبنان را به مقاومت و ارتش و ملت لبنان تبریک گفت و از امت اسلام خواست در برابر خطر دشمنان هوشیار باشند و از مقاومت حمایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha