جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جوان امروز

حوزه/ نخستین نشست هم اندیشی کارشناسان و مولفان عرصه جوان، با عنوان«جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی» با حضور و سخنرانی صاحبنظران حوزه و دانشگاه 7 خرداد در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، علی اصغر سهرابی، دبیر این هم اندیشی، صبح امروز ضمن اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، به همت مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با حضور کارشناسان و مولفان عرصه جوان، نخستین نشست هم اندیشی با عنوان جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی، عصر پنج شنبه، هفتم خرداد ماه جاری در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می شود.

سهرابی افزود: در این نشست استاد علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و ابراهیم فیاض استاد علوم اجتماعی دانشگاه، سخنرانی خواهند داشت.

سردبیر ماهنامه حاشیه همچنین افزود: هم اندیشی به صورت تریبون آزاد، رونمایی از مجموعه ارزشمند 23 جلدی از نگاه نبوی و سایر آثار جدید چاپ شده مرکز پژوهش های جوان و برگزاری نمایشگاه آثار مرکز با تخفیف ویژه از دیگر بخش های این نشست هم اندیشی خواهد بود.

لازم به ذکر است، این نشست عصر پنج شنبه 7 خردادماه 94 از ساعت 17 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha