چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله نابلسی گفت: مقاومت در لبنان پیروز شد چون به خواسته­های مردم لبنان و اهداف آنها توجه کرد و در راه تحقق این اهداف فداکاری­های زیادی انجام داد و هرگز نا امید نشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف النابلسی از علمای لبنان در جریان سفر خود به عراق با سید حسین صدر، شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی و سید احمد الصافی تولیت آستان مقدس عباسی دیدار کرد.

آیت الله نابلسی در این دیدار­ها بر وحدت ملت و دولت عراق تاکید کرد و افزود: تنها راه رهایی از اشغالگران و گروههای تروریست تکفیری وحدت و آگاهی و جانفشانی است.

ایشان افزود: مقاومت در لبنان پیروز شد چون به خواسته­های مردم لبنان و اهداف آنها توجه کرد و در راه تحقق این اهداف فداکاری­های زیادی انجام داد و در راه دفاع از انسان­ها و زمین و آسمان و دریا و خشکی لبنان در راهی مستقیم گام برداشت و هرگز نا امید نشد، زیرا در راه رسیدن به پیروزی به کسی جز خداوند نیازی نداشت.

آیت الله نابلسی گفت: ما در لبنان شرایط سختی را تجربه کرده­ایم، اما اخیرا از نعمت امنیت و ثبات و آزادی و کرامت بهره مند شده­ایم و باید توجه داشت که خط کرامت با خون و شهادت رقم می­خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha