پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آبادی پیشه

حوزه/ معاون اداری و مالی حوزه های علمیه کشور از اجرای 24 پروژه عمرانی حوزوی در 14 استان کشور با بیش از 80 هزار متر مربع زیر بنا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد آبادی پیشه، امروز در گرد همایی معاونین ستادی حوزه های علمیه و مدیران مدارس علمیه استان های کرمانشاه، همدان، ایلام و کردستان، در مجتمع بعثت کرمانشاه، با اشاره به پروژه های حوزوی در دست اجرا،  گفت: 24 پروژه عمرانی در 14 استان کشور با بیش از 80 هزار متر مربع زیر بنا در دست اجرا است.

وی همچنین از استقرار نرم افزار حقوق و دستمزد و جمعداری اموال در کل کشور خبر داد و افزود: کردستان و ایلام به عنوان استان های ویژه شناخته شده اند تا با بررسی دقیق مشکلاتشان، بودجه لازم به آنها اختصاص داده شود.

معاون اداری و مالی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: براساس ابلاغیه جدید مدیر محترم حوزه های علمیه کشور، استقرار تشکیلات پرسنلی مدیریت های استانی در کل کشور در حال اجرا است.

حجت الاسلام والمسلمین آبادی پیشه در پایان ازمدیران استانی درخواست کرد در خصوص اجرای پروژه هایی که مشکل حقوقی دارند، همکاری بیشتری داشته باشند تا هرچه سریعتر مشکلات آنها رفع شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha