پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمود ملک دار

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه از شناسایی و ساماندهی 40 هزار دانش آموخته حوزوی در سراسر کشور خبر داد و گفت: خروجي های حوزه بايد بصورت اصولي ساماندهی شوند تا بيشترين بازدهی را در جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از كرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملك دار، عصر امروز، در گردهمایی مديران مدارس علميه استان های غرب كشور، در كرمانشاه با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مناسب به طلاب و روحانیون، گفت: تمامي تلاش خود را در اين زمينه بكار گرفته ايم تا بتوانيم امور مربوط به طلاب را به نحو شايسته ای انجام دهیم و از آنان حمایت و پشتیبانی کنیم.

وي با تاکید بر اين كه بايد خروجي های حوزه به صورت اصولي ساماندهی شوند تا بيشترين بازدهی را در جامعه داشته باشند، عنوان كرد: تا كنون چهل هزار نفر از دانش آموختگان حوزه در سراسر كشور شناسايي و ساماندهی شده و خدماتي به آنها ارايه مي گردد، البته سعي در اشتغال آنها در جاهاي مختلف متناسب با توانايي هاي آنان داريم و امیدواریم بتوانيم گام موثری در این زمینه برداریم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با اشاره به این که هر سازمان و نهادي كه خواهان موفقيت است، بايد ساختاري چابك و كارساز داشته باشد و این مسئله در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: سعي نموده ايم به مشكلات طلاب توجه و رسيدگي نماييم، لذا به مسايل آنها از قبيل اسكان، شهريه، سلامت جسماني و ... تا حدودی توجه شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha