جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدیری ابیانه

حوزه/ نشست«شیوه های تبلیغ و گسترش مسیحیت در جهان» به همت پایگاه بسیج مدرسه معصومیه وابسته به تیپ 83 امام صادق(ع) بر گزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سفیر سابق ایران در مکزیک در این نشست ضمن بیان تفاوت های مسیحیت با اسلام گفت: در مسیحیت عقل را دشمن ایمان می دانند، چرا که در کتاب هایشان تناقض عقلی و علمی فراوان وجود دارد؛ اما در اسلام عقل، معیار و پنجره ورود به دین معرفی شده است.

قدیری ابیانه ضمن اشاره به تحریفات تورات و انجیل  افزود: بنده در جلسات خود ده، پانزده حدیث می گویم و چند شبهه رایج را به زبان ساده پاسخ می دهم؛ شنوندگان نه تنها مسلمان می شوند، بلکه مبلغ دینی شده و دوستان و خانواده خود را هم برای شنیدن این سخنان می آورند؛ و این دلیلش تطابق  اسلام با عقل سلیم و فطرت های پاک است.

این کارشناس سیاسی گفت: در موارد بسیاری اسلام را با همان مباحثی معرفی کردیم که الان در ایران و جهان با آن اسلام را تخریب می کنند؛ مباحثی نظیر تعدد زوجات، طلاق و ازدواج موقت ...و جالب آنکه حقوقدانان مکزیکی وقتی این مباحث را شنیدند متفقا به مترقی بودن آن اعتراف کردند.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که متاسفانه فرهنگ اسلامی نظیر کار، تعدد اولاد و ...  حتی در فیلم های به اصطلاح مذهبی نه تنها نشان داده نمی شود؛ بلکه به صورت کاملا بر عکس نشان داده می شود و تاثیر آن هم در جامعه مشهود است.

این کارشناس مسائل سیاسی  در پایان با اشاره به شکنجه های وحشتناک  کلیسا نظیر پوست کندن و یا بوسیله ارّه به دو نیم تقسیم شدن و... داشته افزود: متاسفانه اینها رسانه ای نمی شود و در عوض مسیحیت را دین رافت و محبت و اسلام را دین خشونت معرفی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha