پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
1

حوزه/ آیت الله حکیم گفتند: کسانی که در عراق به ندای مرجعیت شیعه لبیک گفتند، منافع و مصالح عمومی را بر مصالح دیگر ترجیح دادند، چون آنها به خوبی می دانند که مرجعیت به فکر منافع عمومی کشور می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کاردار ژاپن در عراق با آیت الله حکیم دیدار کرد. آیت الله حکیم در این دیدار گفتند: تعداد قربانیان ترورییسم که امروز تمام کشورهای جهان را تهدید می کند، از شمار قربانیان بمب اتم فراتر رفته و اگر کشورهای بزرگ جهان با این پدیده به طور جدی برخورد نکنند، آثار ویرانگر آن از کنترل خارج خواهد شد.

ایشان خطاب به کاردار ژاپن گفتند: اختلافات موجود در عراق اختلافات ریشه ای نیست، بلکه اختلاف بر سر منافع است.

آیت الله حکیم گفتند: کسانی که در عراق به ندای مرجعیت شیعه لبیک گفتند، منافع و مصالح عمومی را بر مصالح دیگر ترجیح دادند، چون آنها به خوبی می دانند که مرجعیت به فکر منافع عمومی کشور می باشد.

ایشان خاطر نشان کرد: سهل انگاری و بی توجهی کشورهای بزرگ به تهدید جوان توسط تروریست ها نتایج فاجعه باری در پی خواهد داشت و پیامدهای آن دامنگیر همه خواهد شد.

کاردار ژاپن در عراق نیز درباره این دیدار تاکید کرد: این دیدار بسیار مفید بود و توانستیم با توضیحات آیت الله حکیم به دیدگاه روشنی درباره اوضاع عراق برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha