شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اردبیلی

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند: مردم از هر فکر و اندیشه ای باید در زمینه امداد رسانی به نیازمندان از یکدیگر سبقت بگیرند، هر فردی که به فکر رفع مشکلی از جامعه باشد، نزد خداوند بزرگ مأجور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار حسین انواری، عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان داشتند: از گزارش شما بسیار خرسند شدم و از خداوند بزرگ می خواهم توفیق حامیان کمیته امداد را به من عنایت کند. در انقلاب کارهای بزرگی صورت گرفته است ، که یکی از آن میراث ماندگار امام خمینی(ره) یعنی کمیته امداد است.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند:  مردم از هر فکر و اندیشه ای باید در زمینه امداد رسانی به نیازمندان از یکدیگر سبقت بگیرند، هر فردی که به فکر رفع مشکل از جامعه باشد، نزد خداوند بزرگ مأجور است.

در ابتدای این دیدار حسین انواری، عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد گفت: در زمینه امر زکات،  درسال گذشته بیش از چهارصد میلیارد، زکات جمع آوری شد که در همان روستاها و درموارد مصرفی هزینه شد. امروزه بیش از هفت صد هزار حامی کمیته امداد داریم که بچه های یتیم را سرپرستی می کنند. در سال گذشته بیش از دویست هزار شغل در روستاها برای خانواده های کم درآمد ایجاد نموده ایم. و در زمینه فرهنگی نیز فعالیت های چشمگیری انجام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha