جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ترابی - بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: امروز جوانان باید با اقتدار در حفظ دستاورد های نظام اسلامی بکوشند تا روز به روز بر اقتدار ایران در عرصه های بین المللی افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد حجت الاسلام ترابی عصر امروز در جشنواره امروز و روز جوان در بین جوانان برگزیده بروجرد گفت: دوران جوانی می تواند عالی ترین دوران عمر انسان باشد و باید از این سال ها در جهت انجام امور معنوی، تفریح سالم و کار و تلاش نهایت استفاده را کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان ما نقش سازنده ای در صنعت و پویایی اقتصادی کشور ایفا می کنند گفت: جوانان ایران اسلامی علاوه بر تلاش در این عرصه ها در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر تهاجم نظامی دشمن شجاعانه و با اقتدار از کیان میهن اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه اگر رشادت ها و دل آوری های جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود امروز این آسایش و امنیت نیز در جامعه وجود نداشت تصریح کرد: امروز هم جوانان باید با اقتدار در حفظ دستاورد های نظام اسلامی بکوشند تا روز به روز بر اقتدار ایران در عرصه های بین المللی افزوده شود.

حجت الاسلام ترابی، خاطر نشان کرد : امروز موفقیت ایران اسلامی در عرصه های گوناگون در عرصه فناوری های نوین مدیون تلاش جوانان ایران اسلامی است به طوری که دست یابی به انرژی هسته ای و غنی سازی اورانیوم جهت مصارف صلح آمیز نیز نمونه ای از توان بالا و غیرت دانشمدان این مرز و بوم است

وی با اشاره به اینکه باید جوانان با استعداد و نخبه در عرصه های متفاوت به دستگاه های دولتی و خصوصی معرفی شوند بیان داشت: دولت نیز باید از توان جوانان نخبه و استعدادهای آنها برای پیشبرد امورات محوله خود استفاده نمایند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha