پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که روحانیت تابع و طرفدار هیچ حزب خاصی نیست گفت: امروز همه باید زیر پرچم ولایت و رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم. رهبری که نقطه امید همه جامعه است و با روشنگری و مدیریت خود به هدایت جامعه می پردازند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در دیدار با تعدادی از  اعضای کابینه دولت دهم که  در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، بر حمایت روحانیت از همه کسانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت می کنند تاکید کرد.

 مدیر حوز ه های علمیه افزود:  روحانیت در طول تاریخ اسلام و انقلاب از تمامی کسانی که در جامعه تلاش می کنند حمایت کرده و این نهاد بدون خط کشی های معمول تابع و طرفدار هیچ حزب خاصی نبوده  است.

 وی ادامه داد: امروز روحانیت از یک پایگاه عظیم مردمی برخوردار می باشد و همین پایگاه از روحانیت به عنوان یک مرجع پیروی می کنند و مهترین دلیل پیروی مردم از این نهاد، ارزش مداری و تلاش برای تحقق عدالت است.

 آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: امروز آنچه مهم است این که همه باید زیر پرچم ولایت و رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم. رهبری که نقطه امید همه جامعه است و با روشنگری و مدیریت  خود به هدایت جامعه می پردازند.

 عضو خبر گان رهبری افزود: نباید از هیچ حرکت که در کشور موجب خیر خواهی است، کوتاه آمد؛ باید از کسانی که می توانند برای عزت اسلام و انقلاب تلاش و نقش آفرینی کنند حمایت نمود.

 مدیر حوزه های علمیه خاطر نشان ساخت: نکته ای که خدمت گزاران باید توجه کنند این است، اگر حرکت برای رضای خدا  و برای یاری دین او باشد، خدای متعال هم یاری خواهد کرد و قطعا این نوع خدمت ها هم با شکست مواجه نخواهد شد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: چنانچه حرکت برای خدا و برای خدمت به مردم نباشد، چون با غرور همراه است، قطعا دوام چندانی نخواهدداشت.

خاطر نشان می شود، در این جلسه وزرای آموزش و پرورش، ارشاد، علوم تحقیقات و فن آوری، کشور و رئیس سازمان انرژی اتمی دولت دهم حضور داشتند.

انتهای پیام: 40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعيد IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام ببخشيد سوالي داشتم ايا حضور در درس خارج مقام معظم رهبري ميتواند پوششي باشد براي هرگونه تخلف اداري و مالي و .....
  • نیما IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مردم وقتی می بینند یک حزب سیاسی ازروحانیون وطلاب استفاده ابزاری می کند ناراحت می شوند.