پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بسیج طلاب

حوزه/سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان خوزستان همزمان با دور تازه مذاکرات هسته ای در بیانیه ای آورده: حمایت از گروه های مقاومت، حماس، جهاد اسلامی، حزب الله لبنان، بیداری اسلامی و از همه مهمتر مسئله فلسطین و قدس اصلا قابل مذاکره نیست و هیچ ارتباطی بامذاکرات هسته ای نداشته و ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،  سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان خوزستان، همزمان با مذاکرات هسته ای و در راستای لبیک و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین حمایت از تیم هسته ای ایران بیانیه ای را صادر کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده:  اجازه بازرسی،نظارت و دسترسی از مراکز نظامی داده نمی شود، جز همان که در پروتکل الحاقی که قبلا آمریکایی ها برای کشور خودشان پذیرفته بودند و به همان مقدار الزام آور بود.آژانس هسته ۲۸۰بار از آمریکا در خواست بازرسی نموده که آمریکا فقط با ۱۸  مورد آن موافقت نمود،آن هم مدیریت شده و در حد عبور از کنار دیوارهای مراکز نظامی.

این بیانیه افزوده است: همه تحریم ها یکباره باید برداشته شود و اگر توافق به گونه ای باشد که تحریم های ظالمانه یکجا و یکباره حذف نشوند، ایران ذلیلی پس از ۱۳سال مقاومت را به دنبال دارد و این خط قرمز ماست؛   تقسیم تحریم ها بین کنگره ، رئیس جمهورها، اتحادیه اروپا و سازمان ملل فریبی بیش نیست ۵+۱ ،بنشینند مشکلات خود را حل کنند.طرف ما ۵+۱ است،نه کنگره نه هیچ کس دیگر.

بسیج طلاب و روحانیان استان خوزستان تصریح کرده : حمایت از گروه های مقاومت، حماس، جهاد اسلامی، حزب الله لبنان، بیداری اسلامی و از همه مهمتر مسئله ی فلسطین و قدس اصلا قابل مذاکره نیست و هیچ ارتباطی بامذاکرات هسته ای نداشته و ندارد.

طلاب خوزستان با تاکید براینکه، پذیرفتن حق مسلم هسته ای ملت ایران و دارا بودن چرخه ی سوخت که حاصل ۱۳سال مقاومت عزتمندانه و هوشمندانه از حاکمیت و ملت است، جزء انتظارات از دستگاه دیپلماسی ما می باشد و باید تقویت شود، تاکید کردند: تولید بمب اتم شرعا حرام است و هیچ گونه امنیتی را برای هیچ کشوری تضمین نکرده و نمی کند.

در این بیانه آمده: مسئله ی هسته ای یک مسئله ملی و فرا حزبی است.توفیق یا عدم توفیق در مذاکرات با دشمن کینه توز، هیچ ربطی به حزب و گروه سیاسی خاصی ندارد. اگر توفیق حاصل شود ملت و نظام پیروز است چون همه ی ارکان حاکمیت و ملت پیگیر و متحمل سختی های ۱۳ساله بودند و اگر عدم توفیق شد. مقصر دشمن کینه توز و مستکبر است.نظام و ملت با همدلی و همزبانی در کنار هم بوده و خواهند بود.

برپایه این بیانه، پیوند و گره زدن اقتصاد کشور و مشکلات اقتصادی و سبد معیشت مردم با مسئله مذاکرات،پیوندی نا مأنوس و غلط و بی تدبیری بود.راه حل مشکلات اقتصادی در عدم تکیه به نفت و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و انضباط مالی مردم و مسئولین می باشد.لذا نسخه شفا بخش اقتصاد کشور در اقتصاد مقاومتی است نه لوزان.

طلاب بسیجی خوزستان با تاکید بر اینکه، حمایت از تیم مذاکره کننده سختکوش به عنوان نمایندگان ملت یک وظیفه ی همگانی است که باید با شیوه ((نرمش قهرمانانه)) مورد احتمام قرار گیرد، افزوده اند:  ما معتقدیم آنچه که ژنرال سلیمانی متمایز از ژنرال های مدال دار جهان نمود ، عنصر مکتبی بودن و ولایت مداری و بصیرت ایشان است و نه چیز دیگر و معتقدیم آنچه باعث شد ،۵+۱مجبور به تن دادن به مذاکرات شود، همین عنصر و موشک های بالستیک، فجر ۵و … و خطر انقراض رژیم صهیونیستی است؛  آنچه که باعث شد وندی شرمن ، ارشد مذاکره کننده آمریکا در ۵+۱استئفا دهد ، خواسته های ظالمانه کشور مطبوع و جریان آی پک صهیونیستی در برابر مقاومت و پافشاری ملت شریف ایران به حقوق هسته ای خواهد بود.

طلاب خوزستانی بر این باوزند که  یک سال زندگی عزتمندانه بهتر از ۷۰سال زندگی ذلیلانه ظلم پذیری می باشد لذا عزت و شرف ملت خط قرمز ما در مذاکرات است.نفی سلطه خط قرمز حاکمیت و ملت می باشد،لذا فلسفه ی انقلاب اسلامی بر ((اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم)) استوار است.راهبرد اساسی انقلاب ملت ما همین است.

این بیاینه می افزاید: ما توانستیم که در دل تحریم های شکننده و همه جانبه ،ماهواره ی امید، مصباح، سحر، ماهواره بر ها ، سلول های بنیادی و نانو تکنولوژی تولید نماییم و هم در بعد معنوی همین جوانان تحریم زده به صورت خود جوش با جمعیت میلیونی در اعتکاف ها، راهپیمایی ها و المپیاد های علمی به وجود آورده و می آوریم.

ما توانستیم از تحریم های شکننده ، مردمی مقاوم، عزتمند، سربلند، با نشاط و قابل ارائه به عنوان الگو به جهان اسلام و حتی اروپای شرقی داشته باشیم .ما روحانیون ولایتمدار و دشمن شناس بر این باوریم که با توجه به شرایط داخلیجامعه آمریکا ،اعم از اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی و احزاب سیاسی که هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستند،در وضعیتی نیستند که علیه ملت آزموده ایران که تجربه ۸سال دفاع مقدس را در برابر صدام افلقی و ۵۳ کشور پشتیبانی کننده ی جنگی را دارد ،تهدید به جنگ نظامی کنند.پس تیم مذاکره کننده با جدیت هرچه تمام تر از خطوط قرمز حاکمیت و ملت دفاع کرده و دشمن را نا امید کند.

این بیانیه تاکید کرده است: ما بر این باوریم که شرایط منطقه ی غرب آسیا و از همه مهمتر امنیت رژیم صهیونیستی به نحوی نیست که تهدید نظامی در مذاکرات کارساز باشد و بلکه تیم زحمتکش ما می تواند و باید بتواند دست بالاتر را داشته باشد.تن ندادن به توافق بد نه تنها ما را با گزینه ی جنگ مواجه نمی کند بلکه اقتدار ما را افزایش هم می دهد.

و در آخر باید گفت: تجربه نشان داه که در دور قبل حاظر نشدند حتی ۵% سانتریفیوژ هم بدهند اما امروز ناگزیر شدند به بیش از ۶هزار سانتریفیوژ مستقر در نطنز و فردو تن بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha