جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام خمینی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شیراز گفت: علاوه بر بعد دینی و معنوی امام خمینی(ره) شخصیت سیاسی او چنین اقتضا می کرد که وصیت نامه مهمی از وی باقی بماند و به همین دلیل است که وصیت کردن حضرت امام(ره)، ضروریت خاصی دارد.

حجت الاسلام حسن طاهری پاکدل، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از شیراز با اشاره به اهمیت وصیت نامه امام خمینی(ره)گفت: وصیت نامه امام خمینی(ره) راهکارهای تداوم و گسترش انقلاب اسلامی ایران است.به همین دلیل وجود وصیت نامه سیاسی، الهی از بنیان گذار ضرورت داشت.امروزه باید جامعه را با افکار و اندیشه های سیاسی حضرت امام(ره) و اندیشه های ناب اسلامی آشنا کرد و این را باید دانست، انقلاب اسلامی ایران حاصل رنج تمام انبیا(ع) و امامان معصوم است.

وی افزود: با توجه به اینکه، وصیت سیاسی و الهی راهنمای تداوم و پاسداری از انقلاب خواهد بود، با مراجعه به این وصیت باید درس هایی بگیریم و به تحلیل دیدگاه های آن بپردازیم.

حجت الاسلام طاهری پاکدل خاطر نشان کرد: برخی از اصول این وصیت نامه از جمله  عظمت انقلاب اسلامی، حفظ وحدت ، توجه به توطئه اسلام زدایی و انقلاب زدایی و ... به قدری مهم هستند که با بکارگیری این نکات در زندگی راه های تاریک را به صورت کاملا نورانی خواهیم دید.

وی با اشاره به شخصیت حضرت امام(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین شخصیت تاریخ ساز قرن بیستم و تمام قرون بعد از انبیا(ع) بوده که با قیام خود همه ی معادلات استکبار جهانی را به هم ریخته است لذا وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی(ره) تا انقلاب حضرت مهدی(عج) موثر و قطعا زمینه ساز است.

مسئول مدرسه علمیه امام سجاد(ع)، با اشاره به اهمیت وصیت حضرت امام(ره) تصریح کرد: با گذشت زمان نشان خواهد داد که بزرگترین دگرگونی این قرن، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با دستان پر توان فرزند زهرا(س) خمینی کبیر صورت پذیرفته است و با توجه به اینکه اتفاقات قرن بیستم عموما به تقویت لیبرالیسم به عنوان ایدئولوژی انجامیده است به همین دلیل وجود وصیت نامه سیاسی الهی از بنیان گذار ضرورت داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha